Coperta 1: Raluca Aprodu în Hedda Gabler de Henrik Ibsen, r. Thomas Ostermeier, Teatrul Naţional Bucureşti
foto Florin Ghioca
Coperta 4: Vlad Udrescu în Hamlet de William Shakespeare, r. Declan Donnellan, Teatrul Naţional Craiova
foto Albert Dobrin
40,00 lei
Coperta 1: Raluca Aprodu în Hedda Gabler de Henrik Ibsen, r. Thomas Ostermeier, Teatrul Naţional Bucureşti
foto Florin Ghioca
Coperta 4: Vlad Udrescu în Hamlet de William Shakespeare, r. Declan Donnellan, Teatrul Naţional Craiova
foto Albert Dobrin
dialog
Întâlnirile Teatrul Azi la Masca
Dramatic ≠ Postdramatic de Raluca Cîrciumaru
new generation
Cosmin Stănilă: „Sunt din ce în ce mai fascinat de ideea de destin”
Interviu de Teodora Andreoiu
laboratoare de creație
Drama 5. Consecvența unei rezidențe de creație de Alexa Băcanu
Dramaturgiile alcoolului. Livada de vișini sau despre „beția absenței” de Călin Ciobotari
Thomas Ostermeier despre Ibsen și „Hedda Gabler”
Hedda Gabler Schaubühne, 2005
Memoria spectacolului – amprentă. O Hedda pentru fiecare de Catinca Drăgănescu
Hedda Gabler TNB, 2024
Conferința de presă de Andrada Coiciu
Raluca Aprodu: „Mi-ar plăcea să construim mai mult decât să dărâmăm”
Interviu de Tiana Alexe
Un sine prins între reflexii de Irina Zlotea
„…cerul înstelat deasupra noastră” – dar legea morală? de Crenguța Manea
A fost odată un Prinț al Danemarcei și era bun, și tare singur mai era de Alina Epîngeac / Hamlet, r. Declan Donnellan / Teatrul Național „Marin Sorescu”, Craiova
Cei care plătesc cu viața de Mihai Brezeanu / Maria Stuart, r. Diego de Brea / Teatrul Maghiar de Stat, Cluj-Napoca
Comedia între viciu și vină tragică de Alina Epîngeac / A douăsprezecea noapte, r. Andrei Șerban / Teatrul de Stat Constanța
Gavriil Pinte despre Mozart și, mai ales, despre Salieri de Sorin Alexandrescu / Amadeus, r. Gavriil Pinte / Teatrul „Sică Alexandrescu”, Brașov
Imperium & Avangardia. Morgenstern & Morgenstern de Maria Zărnescu / Imperium, r. Ricard Reguant / Teatrul Avangardia, București
Cum le vorbim adolescenților despre dinozauri cinici de Raluca Cîrciumaru / Pterodactili, r. Radu Iacoban / Teatrul Excelsior, București
Vorbind cu tandrețe despre taumă de Oana Borș / Rabbit Hole, r. Vlad Cristache / Teatrul „Regian Maria”, Oradea
Povestea pianului-brichetă de Mihai Brezeanu / Novecento, r. Daniel Simion / Teatrul Apropo, București
Cum să nu fii părinte (for dummies) de Raluca Cîrciumaru / Instrucțiuni pentru asamblare corectă, r. Mihai Gligan / Teatrul Tineretului, Piatra Neamț
Despre insuportabila fragilitate a alegerilor de Mihai Brezeanu / Disco regret, r. Irisz Kovacs / Teatrul Metropolis, București
Comicul surclasează drama de Ion Jurca Rovina / Gaițele, r. Daniel Bucur / Teatrul de Artă, Deva
Un instrument acordat pentru iubire de Elena Jebeleanu / Dar cu femeia ce s-a întâmplat? (men story), r. Béres László / Teatrul pentru Copii și Tineret Merlin, Timișoara
Microstagiunea Secției germane, Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu
De ce facem microstagiuni. Cazul sibian de Octavian Szalad
SEPSI TheatreShowcase
Două săptămâni de teatru la Sf. Gheorghe de Ada-Maria Ichim
Mihai Dumitrescu: „Copiii au un detector special și simt imediat lipsa de autenticitate”
Interviu de Raluca Tulbure
Pupăza lui Creangă la Craiova de Raluca Tulbure / Pupăza din tei, r. Cristian Mitescu / Teatrul pentru Copii și Tineret Colibri, Craiova
Elixirul dragostei și puterea iubirii de Raluca Tulbure / Elixirul Dragostei, r. Cristian Mihăilescu / Opera Comică pentru Copii, București
Nicu Alifantis: „În teatru ai de învățat de la oricine”
Interviu de Tiana Alexe
Felix Hafner: avansând pe o cale de confruntare de Irina Wolf
O iubea, oare, Titus pe Bérénice? de Adrian Mihalache / Bérénice, r. Romeo Castellucci / Théâtre de la Ville, Paris
În vremuri de criză Teatru și dramaturgie de Irina Wolf
Dance writing resolutions with Suzanne Frost. Interviu de Daria Ancuța
(articol în limba engleză)
Un manifest plin de speranță de Carmen Mihalache (Hamlet la imperativ de Olivier Py)
Amintiri dintr-un sertar al inimii de Raluca Tulbure (Sertarul cu amintiri de Genoveva Preda)