Informații generale

Fundația Culturală ”Camil Petrescu”, editor al revistei Teatrul Azi, este autor, proprietar și administrator al site-ului www.teatrul-azi.ro. În această calitate, Fundația respectă caracterul privat şi securitatea informaţiei pentru utilizarea site-ului, inclusiv a datelor cu caracter personal, scop pentru care aplică Politica de Confidenţialitate. Vizitarea site-ului este supusă termenilor şi condiţiilor de utilizare şi Politicii de confidenţialitate și implică acceptul persoanelor cu privire la acestea.

Fundația Culturală ”Camil Petrescu” are dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul site-ului, precum și termenii și condițiile de utlizare (acces, livrare, plată), fără notificări prealabile.

Modalități de plată

Cărțile și revistele pe care le achiziționați prin intermediul site-ului www.teatrul-azi.ro vor putea fi achitate RAMBURS (în momentul ridicării coletului de la poștă sau a predării acestuia de către Courier) sau online (card bancar), în momentul efectuării comenzii, datele bancare fiind procesate și gestionate de procesatorul de plăți online euplătesc.ro. Fundația Culturală ”Camil Petrescu” este doar intermediar al gestionării și procesării plății.

Contact:

Ne puteți contacta pe email la adresa florica.ichim.teatru@gmail.com sau la telefon +4 0722 455 954

Condiții de livrare

Vor fi expediate acele comenzi ale căror date necesare pentru expediere au fost furnizate complet, în limita stocului disponibil. La costul de vânzare al fiecărui produs, se va adăuga costul de transport și de manipulare/ambalare.

Livrări.

Nu garantăm livrarea coletelor la domiciliu. Cu toate astea, încercăm, în limita capacității logistice, să livrăm la adresa indicată.

Comenzile vor fi livrate prin servicii de Curierat sau prin Poșta Română. În cazul în care livrarea se va face prin Curier, clientul va primi informații prin mesaj referitoare la data și ora la care se va face livrarea (mesaje transmise de serviciul de curierat).

Pentru livrările efectuate prin Poșta Română, clientul va primi o notificare scrisă pentru a se prezenta la poștă în vederea ridicării coletului expediat.

Comenzile vor fi livrate într-un într-un termen de maxim 15 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii. Desigur, vom încerca să reducem pe cât va fi posibil acest termen, însă trebuie ținut cont și de capacitatea de livrare a companiilor responsabile.

Plata.

Plata se va putea face online (card bancar) sau RAMBURS.

Retragerea comenzii.

Comenzile pot fi retrase doar până în momentul expedierii lor de către Fundația Culturală Camil Petrescu. O dată expediate, acestea nu mai pot fi retrase.

Pentru cele cu plata ramburs, refuzarea efectuării plății în momentul predării coletului, atrage după sine neexpedierea niciunei alte comenzi destinatarului respectiv.

Clienții cărora nu le-au fost livrate comenzile în decurs de 15 zile lucrătoare de la efectuarea acestora pe site-ul www.teatrul-azi.ro, pot renunța la aceasta printr-un email trimis la adresa florica.ichim.teatru@gmail.com

Returul comenzilor.

Vor putea fi returnate doar cărțile și reviste deteriorate. Acestea se pot returna în maxim 30 de zile, la adresa Piața Alba Iulia nr 1, bloc H 1, sc. 5, ap. 135, Sector 3, cod poștal 031103, București, cheltuielile de transport fiind asumate de către Fundația Culturală Camil Petrescu.

Contravaloarea produselor returnate se va achita în contul din care s-a facut plata sau ramburs, atunci cand plata s-a facut prin ramburs.

Politica de confidențialitate.

Gestionarea informaților cu caracter personal

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.teatrul-azi.ro, vă sunt înregistrate date referitoare la numele, adresa, telefonul, metoda de plată selectată și e-mailul dumneavoastră. Folosim aceste date doar pentru expedierea comanzii și, după caz, pentru solicitarea de informații referitoare la livrare (completarea datelor, detalii despre prețuri, oferte, stoc etc). Asigurăm protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Este absolut necesară furnizarea datelor personale anterior menționate pentru a vi se putea expedia comanda pe care ați realizat-o pe site-ul www.teatrul-azi.ro, la adresa pe care ne-ați indicat-o. Pentru livrări, va fi necesară furnizarea unor date cu caracter personal (nume, prenume, adresă, număr de telefon) companiei responsabile de livrarea comenzii. În cazul Fundației Cultural ”Camil Petescu”; livrările se fac prin Fac Courier sau Poșta Română. Acestea vă pot contacta prin mesaj, telefon, înțtiințare scrisă sau personal, prin persoana responsabilă cu distribuirea coletelor.

Pentru ștergerea datelor cu caracter personal din baza de date, trimiteți-ne un mesaj cu titlul dezabonare la florica.ichim.teatru@gmail.com (comenzi@teatrulazi.com). Adresa de e-mail va fi utilizată doar pentru a vă trimite informații referitoare la comanda dumneavoastră și mesaje cu recomandări și noi apariții editoriale. Dacă nu sunteți de acord, trimiteți-ne un mesaj în care ne indicați acest lucru.

Updating…
  • Niciun produs în coș.