Nu-mi plac actorii care spun de la început „asta nu pot“ sau „asta nu vreau sa fac“ sau care aprobă mereu tot ce li se spune, chiar dacă nu înţeleg şi nu sunt convinşi, sau, mai rău, simt nevoia să-l flateze, să-l linguşească pe regizor, ca să-şi uşureze, poate, drumul spre succes. Nu pot suferi tertipurile astea.
[…]
Nu-mi plac actorii care spun de la început „asta nu pot“ sau „asta nu vreau sa făc“ sau care aprobă mereu tot ce li se spune, chiar dacă nu înţeleg şi nu sunt convinşi, sau, mai rău, simt nevoia să-l flateze, să-l linguşească pe regizor, ca să-şi uşureze, poate, drumul spre succes. Nu pot suferi tertipurile astea. În general, lucrez bine cu orice regizor, dar am şi eu preferaţii mei: Radu Nichifor, Chris Nedeea, Ion Sapdaru, Alexandru Dabija, Alexander Hausvater, Andrei Şerban şi nu în ultimul rând Victor Ioan Frunză, un mare director de scenă (nu-i place termenul „regizor“) şi un profesionist desăvârşit, cu care am lucrat extraordinar pe parcursul a trei spectacole mari şi frumoase…
RICHARD BALINT: „Da, nu mă omor cu firea după poezie, nici s-o citesc, nici s-o recit“. A consemnat Elisabeta Pop
Nu-mi plac actorii care spun de la început „asta nu pot“ sau „asta nu vreau sa fac“ sau care aprobă mereu tot ce li se spune, chiar dacă nu înţeleg şi nu sunt convinşi, sau, mai rău, simt nevoia să-l flateze, să-l linguşească pe regizor, ca să-şi uşureze, poate, drumul spre succes. Nu pot suferi tertipurile astea.
[…]
Nu-mi plac actorii care spun de la început „asta nu pot“ sau „asta nu vreau sa făc“ sau care aprobă mereu tot ce li se spune, chiar dacă nu înţeleg şi nu sunt convinşi, sau, mai rău, simt nevoia să-l flateze, să-l linguşească pe regizor, ca să-şi uşureze, poate, drumul spre succes. Nu pot suferi tertipurile astea.
În general, lucrez bine cu orice regizor, dar am şi eu preferaţii mei: Radu Nichifor, Chris Nedeea, Ion Sapdaru, Alexandru Dabija, Alexander Hausvater, Andrei Şerban şi nu în ultimul rând Victor Ioan Frunză, un mare director de scenă (nu-i place termenul „regizor“) şi un profesionist desăvârşit, cu care am lucrat extraordinar pe parcursul a trei spectacole mari şi frumoase…
[…]