Sub titlul „Signore Misterioso – O anatomie a spectatorului”, Miruna Runcan publică la Editura UNITEXT o carte ce îşi propune să desluşească şi să explice rolul şi funcţiile receptorului în procesul de semnificare teatrală sau cinematografică.
Detalii„Eseuri despre spectator” de Mircea Morariu
„Naivul şi pitorescul ionescian” de Mircea Morariu
Recenzia volumului „Pitoresc şi absurd în dramaturgia lui Eugène Ionesco” de Ion M. Tomuş – Casa Cărţii de Ştiinţă, Cluj-Napoca, 2011
Detalii„Povestea mandarinului miraculos” de Mircea Morariu
Recenzia volumului „Oleg Danovski, omul, artistul, legenda” de Doina Jela – Fundaţia Culturală Camil Petrescu & revista Teatrul azi şi Editura Curtea veche, Bucureşti, 2011
Detalii„Ion Şahighian – făuritor de spectacole şi actori” de Madeleine Karacaşian
Recenzia volumului „Ion Şahighian, o personalitate de prim-plan a teatrului românesc” de Virgil Brădăţeanu, Editura Ararat
Detalii“Teatru polonez contemporan” de Mircea Morariu (Made in Poland. Antologie de teatru polonez contemporan, Editura ART, Bucureşti, 2008)
“Dincolo de Ionescu al nostru şi Ionesco al lor” de M. Morariu (“Ionescu / Ionesco” de Octavian Saiu, Editura Paideia, Bucureşti, 2011)
“Încercări” de Mircea Morariu (“Dublu click” de Gabriel Avram, Editura Semne, 2011))
“Parcursul unui critic senior” de Ctin Paraschivescu (“Prin teatre şi prin ani” de Ştefan Oprea, Editura Artes a Universităţii de Arte „George Enescu“, Iaşi, 2011)
“Un op teatrologic meritoriu” de Nicolae Havriliuc (“Actori care ard fără rest” de Miruna Runcan, Fundaţia Culturală „Camil Petrescu“, Bucureşti 2011)
Carti