Dacă Iulia Blaga face o necesară analiză a situaţiei de la noi, dar îşi răspunde mai puţin la întrebarea: la ce bun criticul de film?, Mark Urman (ThinkFilm) lansează succint în NY Times unul dintre cele mai juste argumente: odată cu dispariţia acestei profesii, vor avea de pierdut în primul rând « filmele serioase ». Indiferent cât de iubiţi ori detestaţi ar fi practicanţii acestei profesii, adevărul nu poate fi altul.
Critica de film în presa scrisă – în curs de dispariţie?
Pentru că nici în critica de teatru nu stăm mai bine, de citit şi meditat la semnalul de alarmă tras deopotrivă de New York Times (încă de anul trecut) şi de Iulia Blaga, acum, în acest articol publicat de Liternet.ro http://agenda.liternet.ro/articol/10583/Iulia-Blaga/In-euforia-dezastrului.html.
Pentru că nici în critica de teatru nu stăm mai bine, de citit şi meditat la semnalul de alarmă tras deopotrivă de New York Times (încă de anul trecut) şi de Iulia Blaga, acum, în acest articol publicat de Liternet.ro http://agenda.liternet.ro/articol/10583/Iulia-Blaga/In-euforia-dezastrului.html.
Dacă Iulia Blaga face o necesară analiză a situaţiei de la noi, dar îşi răspunde mai puţin la întrebarea: la ce bun criticul de film?, Mark Urman (ThinkFilm) lansează succint în NY Times unul dintre cele mai juste argumente: odată cu dispariţia acestei profesii, vor avea de pierdut în primul rând « filmele serioase ». Indiferent cât de iubiţi ori detestaţi ar fi practicanţii acestei profesii, adevărul nu poate fi altul.