Nu ştiu dacă Radu Macrinici ambiţionează să adune la acest festival tot ce este mai bun în domeniul teatrului atelier în lume. Ar fi să alerge după o himeră.
[…]
Nu ştiu dacă Radu Macrinici ambiţionează să adune la acest festival tot ce este mai bun în domeniul teatrului atelier în lume. Ar fi să alerge după o himeră. O idee, totuşi, îşi poate face orice spectator despre rigorile acestui tip de teatru, dar, dincolo de asta, un spectator asiduu al celor şapte zile poate înţelege multe lucruri despre teatru care, altfel, îi pot rămâne străine. Festivalul Internaţional de Teatru Atelier este unul care îşi întoarce faţa şi spre public, nu numai spre profesioniştii domeniului, aceştia fiind puşi să facă, implicit, o educaţie (vai, ce cuvânt urât azi!) a celor care vin la teatru, cu atât mai mult cu cât cei pe care i-am văzut în sălile de la Baia Mare erau preponderent tineri.
„Lumea Atelierului de teatru în 7 zile“ de Nicolae Prelipceanu
Nu ştiu dacă Radu Macrinici ambiţionează să adune la acest festival tot ce este mai bun în domeniul teatrului atelier în lume. Ar fi să alerge după o himeră.
[…]
Nu ştiu dacă Radu Macrinici ambiţionează să adune la acest festival tot ce este mai bun în domeniul teatrului atelier în lume. Ar fi să alerge după o himeră.
O idee, totuşi, îşi poate face orice spectator despre rigorile acestui tip de teatru, dar, dincolo de asta, un spectator asiduu al celor şapte zile poate înţelege multe lucruri despre teatru care, altfel, îi pot rămâne străine. Festivalul Internaţional de Teatru Atelier este unul care îşi întoarce faţa şi spre public, nu numai spre profesioniştii domeniului, aceştia fiind puşi să facă, implicit, o educaţie (vai, ce cuvânt urât azi!) a celor care vin la teatru, cu atât mai mult cu cât cei pe care i-am văzut în sălile de la Baia Mare erau preponderent tineri.