Mimi Brănescu ştie să decupeze asemenea mici poveşti de viaţă şi mai ştie şi să folosească acele cuvinte cu care alţii fac marmeladă, cele interzise până nu de mult, în doze strict funcţionale şi fără abuz, normal, aşa cum le auzi pe stradă, ba încă mai discret.
[…] E şi asta o ştiinţă, azi, când din cuvintele sexului se face un scop în sine, autorii neexperimentaţi pierzând direcţia din cauza lor. Este şi analiză psihologică în doze suportabile în această piesă, ca şi‑n altele ale acestui actor-dramaturg afirmat din plin în ultimii ani.
În fine, Claudiu Goga a compus un spectacol care poate să atragă publicul la teatru, mai ales pe cei tineri care îşi regăsesc, eventual, poveştile de dragoste expirate în ceea ce văd şi aud pe scenă. Or, după cum se ştie, acesta e secretul succesului, mai ales azi, când ratingul este vânat de toată lumea, iar atitudinile aristocratice de tip Paşadia nu mai au nicio priză la public. […]
„Dumnezeul de a doua zi“ la Teatrul ACT de Nicolae Prelipceanu („Dumnezeul de a doua zi” de Mimi Brănescu – Teatrul ACT)
Mimi Brănescu ştie să decupeze asemenea mici poveşti de viaţă şi mai ştie şi să folosească acele cuvinte cu care alţii fac marmeladă, cele interzise până nu de mult, în doze strict funcţionale şi fără abuz, normal, aşa cum le auzi pe stradă, ba încă mai discret.
[…] E şi asta o ştiinţă, azi, când din cuvintele sexului se face un scop în sine, autorii neexperimentaţi pierzând direcţia din cauza lor. Este şi analiză psihologică în doze suportabile în această piesă, ca şi‑n altele ale acestui actor-dramaturg afirmat din plin în ultimii ani.
În fine, Claudiu Goga a compus un spectacol care poate să atragă publicul la teatru, mai ales pe cei tineri care îşi regăsesc, eventual, poveştile de dragoste expirate în ceea ce văd şi aud pe scenă. Or, după cum se ştie, acesta e secretul succesului, mai ales azi, când ratingul este vânat de toată lumea, iar atitudinile aristocratice de tip Paşadia nu mai au nicio priză la public. […]