Dinu Cernescu, Regizor (Bucureşti, Editura Semne, 2009, 175 pag.): momente savuroase cu personaje pitoreşti, portrete de neuitat (ca acela al actriţei Eliza Petrăchescu), o admirabilă analiză a piesei Hamlet, ce a stat la baza montării de la Teatrul Nottara, cu Ştefan Iordache în rolul principal, transcrierea unor convorbiri cu personalităţi ca Fellini, De Chirico, Dali etc., şi multe altele sunt punctele de atracţie ale memoriilor cunoscutului regizor de teatru şi televiziune, scrise pe un ton degajat, de confesiune orală, într-un limbaj
Dinu Cernescu, Regizor (Bucureşti, Editura Semne, 2009, 175 pag.): momente savuroase cu personaje pitoreşti, portrete de neuitat (ca acela al actriţei Eliza Petrăchescu), o admirabilă analiză a piesei Hamlet, ce a stat la baza montării de la Teatrul Nottara, cu Ştefan Iordache în rolul principal, transcrierea unor convorbiri cu personalităţi ca Fellini, De Chirico, Dali etc., şi multe altele sunt punctele de atracţie ale memoriilor cunoscutului regizor de teatru şi televiziune, scrise pe un ton degajat, de confesiune orală, într-un limbaj accesibil, colorat pe alocuri, ce ar fi meritat să apară însă în condiţii editoriale mai bune. (Anca Haţiegan)
Noutate editorială: Memoriile lui Dinu Cernescu
Dinu Cernescu, Regizor (Bucureşti, Editura Semne, 2009, 175 pag.): momente savuroase cu personaje pitoreşti, portrete de neuitat (ca acela al actriţei Eliza Petrăchescu), o admirabilă analiză a piesei Hamlet, ce a stat la baza montării de la Teatrul Nottara, cu Ştefan Iordache în rolul principal, transcrierea unor convorbiri cu personalităţi ca Fellini, De Chirico, Dali etc., şi multe altele sunt punctele de atracţie ale memoriilor cunoscutului regizor de teatru şi televiziune, scrise pe un ton degajat, de confesiune orală, într-un limbaj
Dinu Cernescu, Regizor (Bucureşti, Editura Semne, 2009, 175 pag.): momente savuroase cu personaje pitoreşti, portrete de neuitat (ca acela al actriţei Eliza Petrăchescu), o admirabilă analiză a piesei Hamlet, ce a stat la baza montării de la Teatrul Nottara, cu Ştefan Iordache în rolul principal, transcrierea unor convorbiri cu personalităţi ca Fellini, De Chirico, Dali etc., şi multe altele sunt punctele de atracţie ale memoriilor cunoscutului regizor de teatru şi televiziune, scrise pe un ton degajat, de confesiune orală, într-un limbaj accesibil, colorat pe alocuri, ce ar fi meritat să apară însă în condiţii editoriale mai bune. (Anca Haţiegan)