press Enter to searchShowing all results:Niciun produs găsit.
Ce se află îndărătul formei? de Mircea Morariu (Sfârşit de partidă de Samuel Beckett – Teatrul Naţional „Radu Stanca“ din Sibiu în colaborare cu Théâtre d’Esch din Luxemburg)
E frecvent invocată o afirmaţie făcută de Mira Iosif, criticul care, comentând în nr. 3/1980 al revistei Teatrul spectacolul cu piesa Aşteptându-l pe Godot de la Teatrul Naţional din Bucureşti, observa că textul în cauză a sosit cam prea târziu pe scenele româneşti, Beckett însuşi, asemenea enigmaticului său personaj, lăsându-se cam prea îndelung aşteptat.
E frecvent invocată o afirmaţie făcută de Mira Iosif, criticul care, comentând în nr. 3/1980 al revistei Teatrul spectacolul cu piesa Aşteptându-l pe Godot de la Teatrul Naţional din Bucureşti, observa că textul în cauză a sosit cam prea târziu pe scenele româneşti, Beckett însuşi, asemenea enigmaticului său personaj, lăsându-se cam prea îndelung aşteptat. Atunci când Mira Iosif lansa remarca, nimeni nu putea să facă publice motivele respectivei întârzieri; ele erau însă bine cunoscute în lumea teatrului, tot aşa cum era cunoscută celebra frază a lui David Esrig, regizorul care încercase încă din 1970 să monteze piesa la Teatrul „Bulandra“: „Godot nu este pentru dictatori!“
Ce se află îndărătul formei? de Mircea Morariu (Sfârşit de partidă de Samuel Beckett – Teatrul Naţional „Radu Stanca“ din Sibiu în colaborare cu Théâtre d’Esch din Luxemburg)
E frecvent invocată o afirmaţie făcută de Mira Iosif, criticul care, comentând în nr. 3/1980 al revistei Teatrul spectacolul cu piesa Aşteptându-l pe Godot de la Teatrul Naţional din Bucureşti, observa că textul în cauză a sosit cam prea târziu pe scenele româneşti, Beckett însuşi, asemenea enigmaticului său personaj, lăsându-se cam prea îndelung aşteptat.
E frecvent invocată o afirmaţie făcută de Mira Iosif, criticul care, comentând în nr. 3/1980 al revistei Teatrul spectacolul cu piesa Aşteptându-l pe Godot de la Teatrul Naţional din Bucureşti, observa că textul în cauză a sosit cam prea târziu pe scenele româneşti, Beckett însuşi, asemenea enigmaticului său personaj, lăsându-se cam prea îndelung aşteptat. Atunci când Mira Iosif lansa remarca, nimeni nu putea să facă publice motivele respectivei întârzieri; ele erau însă bine cunoscute în lumea teatrului, tot aşa cum era cunoscută celebra frază a lui David Esrig, regizorul care încercase încă din 1970 să monteze piesa la Teatrul „Bulandra“: „Godot nu este pentru dictatori!“
[…]