316 pagini despre actualitatea și memoria scenei românești, plus numeroase corespondențe din Canada, Ungaria, Italia, Austria, Germania și Georgia. Numărul poate fi comandat on-line sau poate fi cumpărat de la sediul UNITER.
316 pagini despre actualitatea și memoria scenei românești, plus numeroase corespondențe din Canada, Ungaria, Italia, Austria, Germania și Georgia. Numărul poate fi comandat on-line sau poate fi cumpărat de la sediul UNITER.
Look-ul nostru de vară, de astă dată sobru, cu doi artiști în formă: Ion Caramitru, actor și manager, vizibil și contestat nu de puține ori, deși (ori, mai bine spus, tocmai pentru că) se numără printre cei care știu să și construiască spre folosul comunității teatrale, celălalt, József Bartha, briliant, discret și tenace, desemnat „cel mai bun scenograf” la Gala Premiilor UNITER, Târgu Mureș, 2014. Între cele două coperți: 300 de pagini și o imagine aproape completă a unei stagiuni care ar putea părea săracă de n-ar fi mereu „în festival”.
Coperta 1: Ion Caramitru – Prospero în Furtuna după W. Shakespeare, regia Alexander Morfov, Teatrul Naţional „I.L. Caragiale“, Bucureşti (foto Augustin Bucur)
A apărut numărul 7-8-9 (iulie-august-septembrie) al revistei „Teatrul azi”
316 pagini despre actualitatea și memoria scenei românești, plus numeroase corespondențe din Canada, Ungaria, Italia, Austria, Germania și Georgia. Numărul poate fi comandat on-line sau poate fi cumpărat de la sediul UNITER.
316 pagini despre actualitatea și memoria scenei românești, plus
numeroase corespondențe din Canada, Ungaria, Italia, Austria, Germania și
Georgia. Numărul poate fi comandat on-line sau poate fi cumpărat de la sediul
UNITER.
Look-ul nostru de vară, de astă dată sobru, cu doi
artiști în formă: Ion Caramitru, actor și manager, vizibil și contestat nu de
puține ori, deși (ori, mai bine spus, tocmai pentru că) se numără printre cei
care știu să și construiască spre folosul comunității teatrale, celălalt, József Bartha, briliant, discret și tenace, desemnat „cel mai bun scenograf” la
Gala Premiilor UNITER, Târgu Mureș, 2014. Între cele două coperți: 300 de
pagini și o imagine aproape completă a unei stagiuni care ar putea părea săracă
de n-ar fi mereu „în festival”.
Coperta 1: Ion Caramitru – Prospero în Furtuna după W. Shakespeare, regia Alexander
Morfov, Teatrul
Naţional „I.L. Caragiale“, Bucureşti (foto Augustin Bucur)